Studiu Preliminar
Știm că înlocuirea unui software utilizat de mai mulți ani, poate chiar 10 ani, este o decizie complexă. De aceea, obiectivul nostru este de a reduce grija legată de această schimbare pentru cabinetele și managerii de cabinete medicale. Ca prim pas, evaluăm întotdeauna necesitățile cabinetului, software-ul actual utilizat și modalitatea de extragere și migrare a datelor existente.
În baza acestei evaluări, pregătim o specificație a cerințelor, care detaliază modificările necesare în Flexi-Dent, pentru a se adapta complet modelului de operare al cabinetului sau al clinicii. Specificația este realizată cu ajutorul experților noștri, care vă vor demonstra funcționalitățile și opțiunile oferite de Flexi-Dent, ce depășesc cu mult caracteristicile sistemului existent.
Parametrizare
Pe baza specificației de nevoi completate, vom parametriza sistemul nostru pentru a se potrivi perfect cu cerințele noului cabinet. Aceasta este esențială pentru că ne dorim ca toți partenerii noștri să devină referințe, confirmând că Flexi-Dent este un software actualizat și personalizat, capabil să răspundă tuturor nevoilor lor. Faza de parametrizare durează de obicei între 1 și 3 săptămâni, în funcție de complexitatea cerințelor cabinetului.
Punerea în Funcțiune
După finalizarea parametrizării, prezentăm și testăm sistemul. Nu lăsăm recepționerul, managerul cabinetului sau medicul fără asistență până când aceștia nu sunt complet confortabili cu utilizarea sistemului. Dacă este necesar, organizăm sesiuni de formare suplimentare, deoarece un sistem este inutil dacă utilizatorii nu îl pot folosi corect. Ultimul pas este migrarea datelor pacienților din sistemul anterior, asigurându-ne că datele sunt importate fără probleme în Flexi-Dent, eliminând astfel necesitatea reintroducerii manuale a informațiilor despre pacienți.
În Utilizare
După implementarea și utilizarea sistemului, nu ne lăsăm partenerii fără suport. Flexi-Dent beneficiază de supraveghere constantă, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, asigurându-se că software-ul de gestionare a cabinetului funcționează impecabil. Serviciul nostru de asistență telefonică pentru clienți este disponibil 5 zile pe săptămână, garantând că suntem mereu la dispoziția dumneavoastră pentru orice întrebări sau probleme.