Îngrijire, comunicare și marketing dentar într-un singur software
Noul modul de comunicare facilitează urmărirea progresului comunicării cu pacienții, ce pacient a primit ce mesaj sau ofertă, când și către ce pacient.
Cu această funcție, corespondența cabinetului poate fi complet integrată în software, astfel încât mesajele trimise din Flexi să fie primite de pacient folosind adresa de e-mail a cabinetului. Iar toată corespondența poate fi urmărită în Flexi în orice moment.
Cu modulul de Comunicare și marketing...
Comunicare automată
Veţi şti întotdeauna ce pacient trebuie să sunați din nou pentru un nou tratament şi când
Trimiteţi e-mailuri şi SMS-uri pacienților dvs. si verificati statutul acestora
Comunicare dintr-un singur software
Sistemul recunoaşte pacientul după adresa sa de e-mail şi ataşează automat scrisoarea la cutie.
Îngrijirea pacientului şi marketingul dentar pot fi gestionate dintr-un singur loc, iar rezultatele şi citatele pacientului pot fi vizualizate în modulul de comunicare
Solicitare callback
Aflați mai multe detalii!
Îngrijire și comunicare într-un singur loc
Pe lângă îngrijirea pacienților, comunicarea este unul dintre cele mai importante elemente în funcționarea excelentă a cabinetului. Dacă pacienții sunt mulțumiți de serviciile pe care le primesc, cu siguranță vor transmite mai departe buna reputație a cabinetului. De aceea, ar trebui să vă străduiți să le satisfaceți toate nevoile și să îi tratați pe pacienți într-un mod care să îi facă să se simtă apreciați. Bineînțeles, vă ajută și dacă nu trebuie să căutați în mod frenetic în calculator, întrebându-vă de unde să trimiteți oferta sau cum să contactați pacientul. Noi vă oferim o soluție simplă în acest sens, astfel încât să aveți tot ce aveți nevoie pentru a stimula reputația cabinetului dumneavoastră într-un singur loc!
E-mailuri și fișe legate
Acum că puteți găsi în Flexi toată corespondența de intrare și de ieșire a cabinetului dumneavoastră, am dori doar să subliniem faptul că puteți găsi, de asemenea, toate mesajele schimbate pentru fiecare pacient în cadrul fișierului! În dosar, sub noul element de meniu Comunicare, puteți prelua orice mesaj pe care un pacient l-a trimis vreodată din partea cabinetului, fie că este vorba de o notificare prin e-mail, un mesaj text, o ofertă sau orice altceva.
Înregistrarea apelurilor
În cazul în care în cabinet se utilizează un telefon bazat pe IP și linia este fixă, este de asemenea ușor de atașat apelurile la dosarul pacientului. În acest fel, nu numai înregistrările scrise, acordurile și cererile pot fi căutate ulterior, ci și tot ceea ce s-a spus în timpul conversației cu pacientul. Se spune că “cuvintele se spun, dar nu și cu Flexi!
Recuperare documente
Nu în ultimul rând, modulul de comunicare vă permite, de asemenea, să urmăriți cu ușurință cine și când a primit e-mailurile și să țineți evidența colegului care a trimis mesajul sau a colegului cu care pacientul a discutat și ce au discutat. Acest lucru va reduce numărul de transmisiuni greșite sau ratate, astfel încât să vă puteți ține pacienții mereu la curent cu noutățile.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la numărul de telefon principal +36 1 792 1234 sau la support@flexi-dent.hu