Studiu preliminar

Știm că înlocuirea unui software utilizat de mai mulți ani, chiar 10 ani, este o decizie dificilă. De aceea, obiectivul nostru este de a lua de pe umerii cabinetelor și managerilor de cabinete medicale grija înlocuirii. Ca un prim pas, întrebăm întotdeauna de ce are nevoie cabinetul, ce software folosește în prezent și cum putem extrage datele și bazele de date existente care trebuie migrate.

Pe baza acestei evaluări, se pregătește o așa-numită specificație a cerințelor, care rezumă ce modificări trebuie aduse sistemului Flexi-Dent de bază pentru a acoperi în totalitate modelul de operare al cabinetului sau al clinicii. Specificația nevoilor este pregătită cu ajutorul colegilor noștri experți, care vă vor explica și vă vor arăta cum funcționează Flexi-Dent și ce caracteristici puteți alege, care vă vor oferi mai mult decât sistemul existent.

Parametrizare

Parametrizăm sistemul nostru pe baza specificației de nevoi completate. În practică, vom face ca programul să se potrivească unitar cu noul cabinet. Acest lucru este necesar deoarece scopul nostru este ca toți partenerii noștri să fie mai târziu o referință care să spună că Flexi-Dent este un software actualizat care le satisface toate nevoile, cu o echipă de asistență care este întotdeauna disponibilă pentru a asculta cererile și cerințele clientului. Faza de parametrizare, de obicei 1-3 săptămâni, în funcție de complexitatea nevoilor noului cabinet.

Punerea în funcțiune

Odată ce parametrizarea este finalizată, prezentăm și testăm sistemul. Nu lăsăm recepționerul, managerul cabinetului sau chiar medicul din mână până când nu pot utiliza sistemul în siguranță. Dacă este necesar, noi sesiuni de formare sunt organizate periodic, deoarece un sistem este inutil dacă utilizatorii nu îl pot utiliza în mod corespunzător. Ultimul pas după instruire este migrarea datelor pacienților din sistemul anterior al cabinetului. Indiferent de sistemul anterior, este întotdeauna posibil să importați datele pacienților în Flexi-Dent, astfel încât să nu mai trebuiască să introduceți din nou mii de pacienți.

În utilizare

Nu ne părăsim partenerii nici după ce aceștia au plătit și folosesc sistemul. Flexi-Dent se află sub supravegherea constantă a administratorului și a mentenanței sistemului, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Aceasta este garanția noastră că software-ul de gestionare a cabinetului este întotdeauna funcțional. Serviciul nostru de asistență telefonică pentru clienți este disponibil 5 zile pe săptămână.