Sistem de gestionare a informațiilor;
Rentabilitatea investiției în stomatologie, calculul veniturilor la scaun și al comisioanelor cu ajutorul unui software stomatologic

Sistemul nostru avansat de software cabinet stomatologic oferă un set cuprinzător de statistici privind gestionarea financiară, a vânzărilor și a costurilor, facilitând astfel o vizualizare clară și transparentă a ceea ce se întâmplă în cadrul cabinetului stomatologic. Acest premium software dentar este conceput pentru a îmbunătăți managementul stomatologiei printr-o aplicație de programări pacienți care optimizează eficient gestionarea timpului și resurselor.

Cu Flexi-Dent, vei spune adio deciziilor bazate pe emoții. Software-ul stomatologic ajută la luarea deciziilor financiare fundamentate și elimină cheltuielile inutile. Modulul de managementul cabinetului dentar înlocuiește practic tot timpul petrecut cu calculele, oferind în schimb o soluție integrată de software gestiune pacienți. Indiferent dacă folosești un program dental, o aplicație stomatologie sau o aplicație cabinet stomatologic, acest sistem îți pune la dispoziție instrumentele necesare pentru un management eficient și profesionist al cabinetului tău dentar.

Beneficiază de cele mai noi tehnologii și de o gestionare avansată a informațiilor cu Flexi-Dent, și asigură-te că cabinetul tău funcționează la cel mai înalt nivel de eficiență și profesionalism.

Modulul de Sistemul de gestionare a informațiilor este un dispozitiv de control care...

 Complet automatizat Autofuncţionare

în timp real, date actualizate pentru calcularea veniturilor, cheltuielilor şi profitului ceasului de scaun

 Tarifare profesională

Ajută la stabilirea preţurilor în cunoştinţă de cauză ale tratamentelor

 Calcularea dividendelor

In alb şi negru, arată tratamentele şi medicii care produc pierderi

 Eficienţa vânzărilor

Analizează în mod automat eficienţa vânzărilor şi succesul campaniilor

Solicitare callback

    Aflați mai multe detalii

    Decizii financiare mai eficiente și mai informate

    Sistemul de gestionare a informațiilor se calculează pe baza numărului de ore de practică, numărul de ore de catedră se împarte la venituri și cheltuieli, pentru că în acest timp medicii generează celelalte costuri care se generează chiar și atunci când nimeni nu lucrează la catedră, de exemplu, cheltuielile generale, alte costuri nevăzute. Colectarea și vizualizarea sistematică a veniturilor și cheltuielilor este de mare ajutor pentru a înțelege ce și cum poate cabinetul să reducă costurile sau ce trebuie să consolideze pentru a genera mai mult profit.

    Eficiența vânzărilor în creștere

    Statisticile referitoare la pacienți și citatele sunt un factor cheie în creșterea eficienței. Dacă știți câți pacienți ați achiziționat sau câți dintre pacienții existenți ați consultat în trecut, puteți planifica mai eficient marketingul cabinetului dumneavoastră și puteți determina cât de mult trebuie să cheltuiți. Iar raportul dintre ofertele acceptate și cele neacceptate vă va da o indicație cu privire la cât de mult din veniturile dumneavoastră provin din aceste tratamente.

    Spuneți adio foilor de calcul Excel și hârtiilor!

    Sistemul de gestionare a informațiilor este un sistem complet automatizat care calculează și vizualizează statisticile privind veniturile, costurile și pierderile cabinetului pe baza ceasului președintelui, ajutându-vă să luați decizii mai bine informate cu privire la cabinet. Nu mai trebuie să păstrați o foaie de calcul sau o urmă de hârtie cu numărul de oferte emise și acceptate, veniturile generate de acestea sau numărul de pacienți noi înregistrați și tratați, deoarece sistemul calculează aceste date în locul dvs. și vă economisește ore de muncă în fiecare lună.

    Întrebări frecvente

    Ce poate și ce nu poate fi vizualizat în cadrul Sistemului de gestionare a informațiilor

    • Sistemul reunește veniturile tuturor companiilor de facturare incluse în Flexi. Ca ieșire, putem agrega informațiile care sunt trimise către NAV sub forma unei facturi emise către companie. De asemenea, este posibil să vedem câți pacienți au fost înregistrați în sistem într-o anumită perioadă, câte oferte complexe au fost emise, ce costuri avem și unde sunt concentrate acestea.
    • Ceea ce nu poate fi vizualizat în Sistemul de gestionare a informațiilor sunt facturile străine, taxele și salariile.

    Cum vă face acest modul mai eficient cabinetul?

    • Face ca finanțele întreprinderii să fie transparente și ușor de înțeles, încurajând deciziile financiare conștiente, reducând cheltuielile și crescând veniturile.
    • Crește luarea deciziilor în cunoștință de cauză în ceea ce privește planificarea cheltuielilor și a costurilor
    • Permite operațiuni eficiente
    • Reduce incertitudinea și deciziile bazate pe emoții în ceea ce privește finanțele cabinetului
    • Elimină timpul petrecut pentru analizarea extraselor de cont pe hârtie
    • Reduce costurile prin eliminarea elementelor și tratamentelor inutile

    Ce înseamnă ceasul de scaun?

    Ceasul după scaun arată câte venituri, costuri și profituri generează timpul de comandă pe unitatea de timp de 60 de minute.

    Care este diferența dintre modulul Statistică și Sistemul de gestionare a informațiilor?

    Modulul Statistică poate fi accesat de orice persoană care are modulul inclus în pachetul său și care are drepturi de acces la acesta. VIR este conceput special pentru manageri. În acest modul, puteți obține o imagine de ansamblu mult mai detaliată a datelor materiale, cum ar fi profitul scaunului, valoarea ofertelor complexe acceptate, distribuția tipurilor de costuri și a locațiilor.

    Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la numărul de telefon principal +36 1 792 1234 sau la [email protected]